Analityk ds. Obsługi Klienta w Łańcuchu Dostaw z j. niemieckim

Data publikacji: 21-04-2025
Miejsce Pracy: Kraków
Wynagrodzenie: Do 10000zl
Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Analityk ds. Obsługi Klienta w Łańcuchu Dostaw z j. niemieckim

Lokalizacja: Kraków

Dział: Łańcuch Dostaw

Tryb pracy: Hybrydowy

Twój zakres obowiązków:

●Obsługa zamówień klientów z regionu DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria)

●Zarządzanie zwrotami i dostawami, kontakt z magazynami i przewoźnikami

●Codzienny kontakt z klientami, rozwiązywanie bieżących problemów

●Tworzenie i analiza raportów KPI

●Udział w codziennych spotkaniach operacyjnych i wsparcie zespołu

Nasze wymagania:

》Min. 4 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta i zamówień

》Biegła znajomość jęz. niemieckiego i angielskiego

》Bardzo dobra znajomość SAP i dobra znajomość Excela

》Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i analityczne

To oferujemy:

■Konkurencyjne wynagrodzenie

■Prywatną opiekę medyczną (Luxmed)

■MyBenefit (karta sportowa, kino, zakupy itp.)

■Ubezpieczenie na życie UNIQA

■Pracowniczy plan emerytalny (3,5% składki pracodawcy)

■Employee Assistance Program (24/7 wsparcie psychologiczne, prawne, finansowe)

O nas:

Nasz klient to globalna firma z sektora FMCG, obecna w ponad 200 krajach. Inwestuje w zrównoważony rozwój i nowoczesne technologie. W Polsce posiada centra logistyczne, zakłady produkcyjne oraz biura wspierające operacje międzynarodowe.

Zainteresowany/a? 

Aplikuj i zostań częścią globalnego łańcucha dostaw!

mariana.rexrecruitment@gmail.com

Odpowiedz na Ogłoszenie:

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń