- Ogłoszenia o Pracę
- Wrocław
- Asystentka Zarządu
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Asystentka Zarządu
- Data publikacji:
- 09-01-2024
- Miejsce Pracy:
- Wrocław
- Stanowisko:
- Asystent
Twój zakres obowiązków
- Zarządzania czasem Prezesa spółki i Zarządu - prowadzenie kalendarza spotkań i wyjazdów służbowych.
- Organizacja delegacji od strony administracyjnej (rezerwacje lotów, hoteli, itp.), dokumentacja i rozliczanie delegacji.
- Ustalanie spotkań z pracownikami oraz gośćmi z zewnątrz.
- Komunikowanie w obszarze współpracy Zarządu z doradcami i kluczowymi klientami.
- Przygotowanie korespondencji, oświadczeń i dokumentów firmowych dla kadry kierowniczej.
- Tłumaczenia pism i korespondencji na jęz. angielski oraz z angielskiego na jęz. polski.
- Koordynacja i dokumentowanie spotkań, komunikacja sprawozdań z dyrektorami i kierownikami firmy.
- Obsługa urządzeń biurowych sekretariatu.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe z zakresu Administracji, Filologiczne lub pokrewne
- Około 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (idealnie w firmie produkcyjnej)
- Biegła znajomość j. angielskiego - warunek konieczny
- Znajomość MS Office (szczególnie Excel, PP, Outlook, Word)
- Umiejętności organizowania delegacji i wyjazdów wraz z rezerwacją lotów
- Umiejętność zarządzania kalendarzem Zarządu
- Wysoka kultura osobista, profesjonalizm w działaniu
- Dynamizm w działaniu, samodzielność, rzetelność.
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Stałe wynagrodzenie wraz z motywującym systemem premiowym
- Benefity (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie)
- Darmowe kursy językowe (j. angielski i niemiecki)
- Imprezy i wyjazdy integracyjne