Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Asystentka Zarządu

  • Data publikacji:
  • 09-01-2024
  • Miejsce Pracy:
  • Wrocław
  • Stanowisko:
  • Asystent

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzania czasem Prezesa spółki i Zarządu - prowadzenie kalendarza spotkań i wyjazdów służbowych.
  • Organizacja delegacji od strony administracyjnej (rezerwacje lotów, hoteli, itp.), dokumentacja i rozliczanie delegacji.
  • Ustalanie spotkań z pracownikami oraz gośćmi z zewnątrz.
  • Komunikowanie w obszarze współpracy Zarządu z doradcami i kluczowymi klientami.
  • Przygotowanie korespondencji, oświadczeń i dokumentów firmowych dla kadry kierowniczej.
  • Tłumaczenia pism i korespondencji na jęz. angielski oraz z angielskiego na jęz. polski.
  • Koordynacja i dokumentowanie spotkań, komunikacja sprawozdań z dyrektorami i kierownikami firmy.
  • Obsługa urządzeń biurowych sekretariatu.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe z zakresu Administracji, Filologiczne lub pokrewne
  • Około 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (idealnie w firmie produkcyjnej)
  • Biegła znajomość j. angielskiego - warunek konieczny
  • Znajomość MS Office (szczególnie Excel, PP, Outlook, Word)
  • Umiejętności organizowania delegacji i wyjazdów wraz z rezerwacją lotów
  • Umiejętność zarządzania kalendarzem Zarządu
  • Wysoka kultura osobista, profesjonalizm w działaniu
  • Dynamizm w działaniu, samodzielność, rzetelność.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Stałe wynagrodzenie wraz z motywującym systemem premiowym
  • Benefity (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie)
  • Darmowe kursy językowe (j. angielski i niemiecki)
  • Imprezy i wyjazdy integracyjne