- Ogłoszenia o Pracę
- Asystent/tka Działu Administracji i Rozliczeń
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Asystent/tka Działu Administracji i Rozliczeń
- Data publikacji:
- 19-10-2022
- Miejsce Pracy:
- Polska, Łódź
- Stanowisko:
- Administrator Baz Danych
A&A Holding to prężnie działająca firma z niemal trzydziestoletnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnego zarządzania praz wynajmu nieruchomości komercyjnych.
Zarządzamy jednym z największych portfeli nieruchomości komercyjnych w centralnej Polsce. W zasobach A&A Holding znajduje się blisko ćwierć miliona metrów kwadratowych, w tym obiekty biurowe, nowoczesne biuro coworkingowe w samym centrum Łodzi, centrum handlowe w Pabianicach oraz przestrzenie magazynowo- produkcyjne.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy szukamy kandydata/tki na stanowisko:
Asystent/ka Działu Administracji i Rozliczeń
miejsce pracy: Łódź-Centrum
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- wprowadzanie danych do systemu
- przygotowywanie dokumentów finansowych
- bieżąca oraz telefoniczna obsługa klienta
- przygotowywanie raportów i analiz
- archiwizacja dokumentów ( elektroniczna + papierowa)
- współpraca ze wszystkimi działami firmy
- obsługa sprzętów biurowych
WYMAGAMY:
- dokładności, terminowości oraz rzetelności przy wykonywaniu zadań
- dobrej znajomości pakietu MS Office (głównie Excel)
- zdolności analitycznego myślenia
- komunikatywności, wysokiej kultury osobistej
- umiejętności pracy w zespole
- bardzo dobrej organizacji pracy i dużej samodzielności
MILE WIDZIANE:
wykształcenie wyższe ( preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, administracja)
orzeczenie o niepełnosprawności
OFERUJEMY:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- pracę w stałych godzinach 8 – 16, od poniedziałku do piątku
- możliwość rozwoju oraz zdobywania przydatnych kwalifikacji
- pracę w zgranym zespole oraz pomoc przy wdrożeniu
- atrakcyjny pakiet benefitów