- Ogłoszenia o Pracę
- Doradca klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
Doradca klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
Dołącz do naszego zespołu!
Poszukujemy energicznej i zmotywowanej osoby na stanowisko związane ze sprzedażą i obsługą klienta. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, potrafisz budować trwałe relacje i chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku, to ta oferta jest dla Ciebie! Oferujemy możliwość pracy w stabilnej firmie, wsparcie w rozwoju zawodowym i szansę na zdobycie cennego doświadczenia.
Obowiązki:
-
Sprzedaż i promocja produktów firmy
-
Obsługa i budowanie relacji z klientami
-
Rozwój bazy klientów
-
Utrzymanie wysokiej jakości obsługi klienta
-
Reprezentowanie firmy i dbanie o jej wizerunek
-
Analiza potrzeb klientów i doradztwo
-
Zawieranie umów z klientami
Wymagania:
-
Minimum średnie wykształcenie
-
Wysoka kultura osobista i komunikatywność
-
Umiejętność prowadzenia rozmów z klientami
-
Szybkie przyswajanie wiedzy
-
Umiejętność budowania relacji i planowania pracy
-
Zaangażowanie i systematyczność
To oferujemy
-
WIĘCEJ na Twoim koncie - Twoja prowizja od sprzedaży nie ma u nas górnej granicy i jest równie wysoka, co Twoje zaangażowanie. Za Twoją pracę po prostu płacimy bardzo dobrze. Przez pierwsze 2 lata zapewnimy Ci specjale warunki „na start” oferując Ci stałe wynagrodzenie oraz prowizję zależną od sprzedaży.
-
WIĘCEJ praktycznej wiedzy – Nauczymy się wszystkiego o ubezpieczeniach, co będzie Ci potrzebne. Twój Menadżer zatroszczy się o Ciebie w procesie wdrożenia do pracy. Zależy nam na Twoim sukcesie zawodowym.
-
WIĘCEJ możliwości – my je stwarzamy, a Ty wybierasz swoją ścieżkę. Możesz być Doradcą ale możesz też zbudować Twój własny zespół sprzedażowy i awansować na Menadżera.
-
WIĘCEJ niż zespół – oprócz dobrych relacji, wparcia, otwartości i pomocy doświadczonych koleżanek i kolegów będziesz częścią firmy będącej liderem w sprzedaży ubezpieczeń na życie.
-
WIĘCEJ motywacji - programy motywacyjne i konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami – wystarczy się zaangażować i będziesz miał szasnę zwiedzić z nami świat!
-
WIĘCEJ z życia - zapomnij o sztywnych ramach, bo swój grafik dopasowujesz do życia prywatnego. Nie na odwrót!
-
WIĘCEJ wygody - stawiamy na elastyczność i otwarte podejście do współpracy. Pracujesz skąd chcesz i jak chcesz! Mamy do tego niezbędne procesy i narzędzia, które wesprą Cię w kontaktach z Klientami.
-
WIĘCEJ dodatkowych korzyści – karta „Multisport”, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, wyjazdy integracyjne i szkoleniowe.
-
W Nationale-Nederlanden nie tylko oczekujemy WIĘCEJ od naszych pracowników (w końcu renoma marki zobowiązuje), ale przede wszystkim – dajemy też WIĘCEJ z siebie. Rozumiemy Twoje ambicje, potrzeby i marzenia, dlatego dbamy o Twoją satysfakcję finansową, ale też dajemy Ci przestrzeń na WIĘCEJ samorealizacji. Jak? Oferując innowacyjne narzędzia, ciekawe ścieżki rozwoju i produkt, który aż chce się polecać.
Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa
- Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
- Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
- Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
- Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń