- Ogłoszenia o Pracę
- Kierownika Działu Zamówień publicznych
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Kierownika Działu Zamówień publicznych
Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu k/Warszawy
zatrudniKierownika Działu Zamówień publicznych
Miejsce pracy: Zagórze k.Warszawy, gm. Wiązowna
Zadania:
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań w celu udzielania zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych i rejestru umów,
- prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętymi standardami,
- opracowywanie i publikowanie ogłoszeń na Platformie e-Zamówienia,
- przygotowywanie i prowadzenie czynności w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, w szczególności elektronizacji zamówień publicznych,
- współpraca przy tworzeniu rocznych planów i raportów w zakresie zamówień publicznych realizowanych w Szpitalu,
prowadzenie całości korespondencji zgodnie z przepisami ustawy Pzp i wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Szpitalu,
- bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi Szpitala w sprawach związanych z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania Wykonawców, udzielanie im informacji i wyjaśnień,
- współpraca z pracownikami komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu,
- udział w pracach komisji przetargowych,
- opracowywanie dokumentów zamówienia wraz z załącznikami i wzorami umów,
- weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań w odniesieniu do specyfiki danego zamówienia oraz wymogów ustawy PZP,
- ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych – weryfikacja złożonej oferty, ocena dokumentów przedmiotowych i podmiotowych oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców,
- przedstawienie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej, odrzucenia lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej,
- bieżąca analiza i interpretacja obowiązujących przepisów prawa i orzecznictwa w zakresie niezbędnych do właściwego realizowania zadań,
- organizowanie, planowanie i nadzór nad pracą podległych pracowników.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1,00 etatu;
- pracę w systemie podstawowym/równoważnym;
- dużą samodzielność działania;
- ZFŚS.
Wymagania
- dobra organizacja pracy własnej;
- odpowiedzialność.
Mile widziane:
- prawo jazdy kat. B;
- umiejętność wielozadaniowego działania;
- doświadczenie zawodowe na tożsamym lub zbliżonym stanowisku w jednostce medycznej.
Osoby zainteresowane pracą prosimy o kontakt:
- Kierownik Działu Personalnego Monika Rudnicka
tel. 22 468 24 15, email: monika.rudnicka@centrumzagorze.pl
Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli o następującej treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".
TRANSLATE with x English Arabic Hebrew Polish Bulgarian Hindi Portuguese Catalan Hmong Daw Romanian Chinese Simplified Hungarian Russian Chinese Traditional Indonesian Slovak Czech Italian Slovenian Danish Japanese Spanish Dutch Klingon Swedish English Korean Thai Estonian Latvian Turkish Finnish Lithuanian Ukrainian French Malay Urdu German Maltese Vietnamese Greek Norwegian Welsh Haitian Creole Persian TRANSLATE with COPY THE URL BELOW Back EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE Enable collaborative features and customize widget: Bing Webmaster Portal Back