Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

PF-Gruppen

Koordynator ds. zakwaterowań

  • Data publikacji:
  • 07-07-2022
  • Miejsce Pracy:
  • Polska, Koszalin
  • Stanowisko:
  • Konsultant

Informacje

  • A-2 Koordynator ds. zakwaterowania
  • Miejsce pracy: biuro w centrum Koszalina,
  • Numer oferty A-2
  • Rozpoczęcie pracy: marzec/kwiecień 2022
  • Okres pracy: na stałe
  • Ilość wakatów: 1

 

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne zarobki
  • Narzędzia do pracy: laptop, telefon
  • Zadaniowy czas pracy
  • Pracę w renomowanej i międzynarodowej firmie
  • Możliwość rozwoju oraz długoletniej współpracy
  • Wsparcie doświadczonego zespołu specjalistów

 

Oczekujemy

  • Gotowość do pracy w różnych godzinach popołudniowych, zaangażowanie oraz chęć do pracy również w weekendy
  • Gotowość do wyjazdów do Danii kilka razy w roku
  • Odporność na stres
  • Bardzo dobra umiejętność korzystania z serwisów społecznościowych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Duża dokładność w realizacji zadań i umiejętności analityczne
  • Wysoka kultura osobista
  • Doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta mile widziana
  • Bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność i dyspozycyjność
  • Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji oraz pracy pod presją czasu
  • Umiejętność opracowania strategii działań na przyszłość
  • Inicjatywa i zaangażowanie w powierzone zadania
  • Zdolności organizacyjne i samodzielność
  • Ponadprzeciętne umiejętności interpersonalne

 

Zakres obowiązków

A. Obsługa bazy mieszkaniowej:

  • Aktywne wyszukiwanie kwater pracowniczych, na terenie całej Danii, miejsc spełniających założone standardy i poziom cenowy, kontakt z właścicielami mieszkań, negocjacje warunków współpracy, spisanie umowy
  • Zabezpieczenie w wyznaczonym okresie czasu niezbędnej ilości miejsc zakwaterowania
  • Dokonywanie bieżących rozliczeń z właścicielami za pobyt i przedkładanie rozliczeń do zapłaty do działu księgowego
  • Aktywne administrowanie bazą mieszkań dostępnych dla pracowników w Danii, przebywających na umowach czasowych (sezonowych) lub długoterminowych; - zakładanie odpowiednich plików i folderów mieszkaniowych, zdjęć
  • Bieżąca reakcja na sytuacje problematyczne w mieszkaniach pracowniczych

 

B. Inne prace administracyjne

  • Aktywny udział w realizacji i doskonaleniu polityki HR i EB
  • Budowanie bazy kandydatów do pracy
  • Współtworzenie oraz rozwój profili firmowych w mediach społecznościowych
  • Praca na czacie firmowym z pracownikami, kandydatami , bieżące odpowiadanie na kierowane zapytania
  • Koordynowanie przepływu informacji między firmą a pracownikami, a także pomiędzy działami wewnętrznymi
  • Monitorowanie i obsługa portali pracowniczych
  • Koordynowanie wyjazdów do Danii
  • Monitoring konkurencji

 

Zapraszam do wypełnienia formularza aplikacyjnego 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeBz1P59hXnv9XoWu0kSoJsTiKUDdR3kIFxQEk5LIwp3ttEUQ/viewform?fbclid=IwAR1GH9btiMLPKDviw0S31HAiU24LbTcol5OUgBy-cCr5QzgrbAGm_RtkdPA