- Ogłoszenia o Pracę
- Koordynator ds. zakwaterowań
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
PF-Gruppen
Koordynator ds. zakwaterowań
- Data publikacji:
- 07-07-2022
- Miejsce Pracy:
- Polska, Koszalin
- Stanowisko:
- Konsultant
Informacje
- A-2 Koordynator ds. zakwaterowania
- Miejsce pracy: biuro w centrum Koszalina,
- Numer oferty A-2
- Rozpoczęcie pracy: marzec/kwiecień 2022
- Okres pracy: na stałe
- Ilość wakatów: 1
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne zarobki
- Narzędzia do pracy: laptop, telefon
- Zadaniowy czas pracy
- Pracę w renomowanej i międzynarodowej firmie
- Możliwość rozwoju oraz długoletniej współpracy
- Wsparcie doświadczonego zespołu specjalistów
Oczekujemy
- Gotowość do pracy w różnych godzinach popołudniowych, zaangażowanie oraz chęć do pracy również w weekendy
- Gotowość do wyjazdów do Danii kilka razy w roku
- Odporność na stres
- Bardzo dobra umiejętność korzystania z serwisów społecznościowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Duża dokładność w realizacji zadań i umiejętności analityczne
- Wysoka kultura osobista
- Doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta mile widziana
- Bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność i dyspozycyjność
- Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji oraz pracy pod presją czasu
- Umiejętność opracowania strategii działań na przyszłość
- Inicjatywa i zaangażowanie w powierzone zadania
- Zdolności organizacyjne i samodzielność
- Ponadprzeciętne umiejętności interpersonalne
Zakres obowiązków
A. Obsługa bazy mieszkaniowej:
- Aktywne wyszukiwanie kwater pracowniczych, na terenie całej Danii, miejsc spełniających założone standardy i poziom cenowy, kontakt z właścicielami mieszkań, negocjacje warunków współpracy, spisanie umowy
- Zabezpieczenie w wyznaczonym okresie czasu niezbędnej ilości miejsc zakwaterowania
- Dokonywanie bieżących rozliczeń z właścicielami za pobyt i przedkładanie rozliczeń do zapłaty do działu księgowego
- Aktywne administrowanie bazą mieszkań dostępnych dla pracowników w Danii, przebywających na umowach czasowych (sezonowych) lub długoterminowych; - zakładanie odpowiednich plików i folderów mieszkaniowych, zdjęć
- Bieżąca reakcja na sytuacje problematyczne w mieszkaniach pracowniczych
B. Inne prace administracyjne
- Aktywny udział w realizacji i doskonaleniu polityki HR i EB
- Budowanie bazy kandydatów do pracy
- Współtworzenie oraz rozwój profili firmowych w mediach społecznościowych
- Praca na czacie firmowym z pracownikami, kandydatami , bieżące odpowiadanie na kierowane zapytania
- Koordynowanie przepływu informacji między firmą a pracownikami, a także pomiędzy działami wewnętrznymi
- Monitorowanie i obsługa portali pracowniczych
- Koordynowanie wyjazdów do Danii
- Monitoring konkurencji
Zapraszam do wypełnienia formularza aplikacyjnego
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeBz1P59hXnv9XoWu0kSoJsTiKUDdR3kIFxQEk5LIwp3ttEUQ/viewform?fbclid=IwAR1GH9btiMLPKDviw0S31HAiU24LbTcol5OUgBy-cCr5QzgrbAGm_RtkdPA