Manadżer salonu adidas - zastępstwo (min 1 rok)

Data publikacji: 19-07-2024
Miejsce Pracy: Szczecin
Stanowisko: Manager

**KLUCZOWE OBOWIĄZKI:**

- Odpowiada za wyniki sklepu i zapewnia, że zespół jest świadomy wskaźników KPI oraz wie, jak przyczyniać się do maksymalizacji sprzedaży i minimalizacji strat

- Rozwiązuje zidentyfikowane obszary wymagające poprawy w sklepie, angażując Menedżera Regionalnego lub innych partnerów z Działu Wsparcia Sprzedaży w razie potrzeby

- Przewodzi standardom obsługi CONNECT-ENGAGE-INSPIRE, maksymalizując czas spędzany na sprzedaży i kierując członkami zespołu na sali sprzedaży

- Planowanie grafiku pracowników w celu odpowiedniej obsługi klientów, zwiększenia sprzedaży i realizacji zadań

- Zapewnia zgodność sklepu z przepisami prawnymi i finansowymi

- Jest ambasadorem marki, zapewniając realizację standardów i dyrektyw marki w sklepie

- Zapewnia, że wszyscy członkowie zespołu są przeszkoleni w zakresie podstawowej i sezonowej wiedzy o marce i produktach

- Kieruje zespołem i poprawia sposób, w jaki łączymy klientów z odpowiednimi narzędziami cyfrowymi i omnichannel, aby zapewnić płynne doświadczenie zakupowe dla konsumentów

- Zarządza wszystkimi operacjami sklepu w sposób systematyczny i efektywny, zgodnie z ustalonymi politykami i procedurami

- Zapewnia, że wszystkie ustalone standardy Visual Merchandising i Komunikacji w Sklepie są konsekwentnie realizowane i utrzymywane w sklepie

- Zapewnia, że dostawy towarów są przetwarzane w dniu ich przyjazdu i cała oferta produktów sklepu jest natychmiast dostępna i łatwo dostępna dla klientów na bieżąco

- Zapewnia, że transakcje kasowe są przetwarzane szybko i dokładnie, a wszystkie obowiązujące polityki i procedury zapobiegania stratom są przestrzegane

- Przestrzega wszystkich operacyjnych polityk i procedur oraz zapewnia, że członkowie zespołu również ich przestrzegają

- Wprowadza ulepszenia do operacji i procesów przyczyniających się do wyników sklepu

- Zawsze działa z myślą o zespole, w pełni szanując wszystkich kolegów i aktywnie przyczyniając się do tworzenia miejsca pracy, które jest inkluzywne i przyjazne dla wszystkich

- Zarządza rekrutacją i szkoleniem członków zespołu sklepu

- Zapewnia, że wszystkie polityki i procedury HR są przestrzegane

- Tworzy kulturę wysokiej wydajności poprzez kierowanie i coaching zespołu, ustalanie jasnych oczekiwań, analizę wyników i udzielanie odpowiednich i szybkich informacji zwrotnych, w tym aktywne zarządzanie słabymi wynikami

- Identyfikuje i rozwija wybranych silnych pracowników z potencjałem do wzrostu wzdłuż Ścieżki Kariery Sprzedaży Detalicznej

---

**Umiejętności i Doświadczenie:**

- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w środowisku detalicznym zorientowanym na klientów i/lub komercyjnym w branży sportowej i/lub modowej

- Co najmniej 1 rok doświadczenia jako Kierownik Sklepu lub co najmniej 18 miesięcy doświadczenia w zespole zarządzającym sklepem

- Doskonałe umiejętności komunikacyjne

- Zdolność do coachingu i rozwoju kolegów

- Skoncentrowanie na procesach i kliencie

- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego

kontakt: justyna.galka-bardakdjian@kornferry.com

Odpowiedz na Ogłoszenie:

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń