- Ogłoszenia o Pracę
- Katowice
- Menedżer/Administrator
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Pas a Pas sp. z o.o.
Menedżer/Administrator
- Data publikacji:
- 27-06-2022
- Miejsce Pracy:
- Katowice, Wroclaw, Lublin, Kraków, Warszawa, Poznań, Gdansk, Tychy
- Stanowisko:
- Account Manager
Dołącz do zespołu zajmującego się outsourcingiem IT oraz aplikacjami webowymi i produktami cyfrowymi.
Głównym Twoim zadaniem jest realizacja zadan powierzonych nam przez Klientow
Jeśli jesteś zmotywowany podjąć nowe wyzwania, podzielić się swoim doświadczeniem i wzmocnić nasz zespół — czekamy właśnie na Ciebie!
Wymaganie umietnośći (według poniższych stanowisk):
1. PM
- Bezpośredni udział w projektach i raportowanie do klienta
- Umiejętności kierownicze, odpowiedzialność
- Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów pojawiających się w procesie pracy
- Ścisłe przestrzeganie instrukcji klienta
- Znasz specyfikę pracy przy tworzeniu i rozwoju aplikacji web (nawet jeśli nie masz dużego doświadczenia jako IT project manager)
- Potrafisz pracować w projektach od koncepcji, przez zdefiniowanie założeń, testy i wdrożenie produkcyjne,
- Masz doświadczenie we współpracy z zespołem programistów,
- Potrafisz przełożyć potrzeby biznesowe na język technologii,
- Posiadasz umiejętność słuchania użytkowników, dla których budowany jest produkt,
- Zrozumienie pracy zespołu IT / doświadczenie w programowaniu będzie dodatkowym atutem.
2. AccMenedzer
- Bezpośredni udział w projektach i raportowanie do klienta
- Umiejętność komunikowania się w formalnym stylu biznesowym
- Możliwość zarządzania kontami
- Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołami
- Szeroka wiedza z zakresu rozwiązań informatycznych oraz metodyk i standardów
- Bardzo dobra znajomości języka angielskiego (B2-C1)
3. Tester
- Ukończone studia wyższe
- Bardzo dobry język angielski w mowie i piśmie (minimum B1)
- Zorientowanie na szczegóły i umiejętność rozwiązywania problemów
- Gotowość do nauki
- Umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej
- Zdolności komunikacyjne i interpersonalne
Twój zakres obowiązków (według poniższych stanowisk):
1. PM
- Prowadzenie projektów IT z zakresu e-commerce i związanych (aplikacja e-commerce, OMS, WMS, integracje ERP) od etapu określania głównych założeń architektonicznych i celów po wdrożenie produkcyjne,
- Ścisła współpraca z zespołem developerskim - zarządzanie backlogiem produktu, priorytetami oraz harmonogramem prac,
- Analizowanie potrzeb użytkowników - zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych, na tej podstawie rekomendowanie zmian,
- Testowanie zbudowanych rozwiązań, wdrażanie produkcyjne,
- Utrzymanie i optymalizacja aktualnych funkcjonalności,
- Przeprowadzanie testów, śledzenie nowych trendów i innowacji w ecommerce IT.
2. AccMenedżer
- Zarządzanie usługami świadczonymi dla międzynarodowego Klienta oraz proponowanie usprawnień istniejących procesów
- Planowanie i nadzorowanie wdrażania ulepszeń i aktualizacji aplikacji
- Współpraca z wielofunkcyjnymi zespołami biznesowymi i informatycznymi w celu zrozumienia procesów biznesowych i wymagań funkcjonalnych
- Współpraca z kierownikami projektów w różnych etapach projektów w celu zdefiniowania zakresu, planu, założeń produktowych.
- Nadzorowanie identyfikacji przyczyn problemów, rozwiązywania problemów
- Przekazywanie dostarczonych rozwiązań zespołowi wsparcia technicznego w celu zapewnienia ciągłego wsparcia
- Zarządzanie zespołem serwisowym, oraz nadzorowanie zespołów wsparcia technicznego lokalnego i zdalnego
3. Tester
- Przegląd dokumentacji technicznej i tworzenie dokumentacji testowej (scenariusze, przypadki testowe)
- Tworzenie i utrzymywanie zarówno testów manualnych, jak i automatycznych
- Wykonywanie różnego typu testów (np. funkcjonalnych, regresywnych, retestów)
- Analiza i określanie przyczyny błędów
- Komunikacja z analitykami biznesowymi i deweloperami
Co oferujemy:
• Rozliczenie pracy według wykonanych obowiązków zleconych przez przełożonego
• Możliwość pracy zdalnej
Numer kontaktowy:
+48 690 037 006 Oleh