Młodszy/-a specjalista/-ka ds. sprzedaży i administracji

Data publikacji: 24-02-2025
Miejsce Pracy: Koziegłowy, Poznań, Czerwonak, Swarzędz
Wynagrodzenie: 5400 zł brutto

Twoim przyszłym pracodawcą jest producent artykułów z tworzyw sztucznych.Firma działa na rynku od ponad 30 lat, zatrudnia około 150 pracowników i oferuje stabilne zatrudnienie w niekorporacyjnym środowisku.

Oferta skierowana jest do osób, które chcą zdobywać doświadczenie i rozwijać się w obszarze sprzedaży i administracji.

Jesteś w trakcie studiów zaocznych i szukasz swojej pierwszej pracy? Zaaplikuj!

Miejsce pracy: Koziegłowy koło Poznania

Warunki zatrudnienia:

  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00, stacjonarnie w biurze (Jeśli jesteś studentem początkowo możesz pracować np. 2-3 dni w tygodniu).
  • 5400 zł brutto plus premie, po okresie próbnym możliwość podwyżki (uzależnione od doświadczenia kandydata/-ki).
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie.
  • Nowe, wygodne zaplecze socjalne.
  • Zniżki na asortyment firmy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
  • Pełne wdrożenie stanowiskowe, możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego - liczą się chęci.

Szukam Ciebie, jeśli:

  • Jesteś studentem ostatniego roku lub studiujesz zaocznie.
  • Nie jesteś studentem, ale masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Masz dobrą organizację pracy i lubisz działać wielozadaniowo.
  • Z łatwością nawiązujesz kontakt z ludźmi i nie boisz się rozmów z klientami.
  • Znasz angielski na poziomie komunikatywnym (kontakt mailowy i telefoniczny).
  • Sprawnie posługujesz się MS Office, szczególnie Excel.

Co będziesz robić?

  • Wystawiać faktury i dbać o dokumentację handlową.
  • Obsługiwać korespondencję e-mailową i kontaktować się z klientami (PL/ENG).
  • Organizować wysyłki zamówień i współpracować z firmami kurierskimi.
  • Przygotowywać oferty handlowe (opisy, zdjęcia, ceny).
  • Współpracować z działami: logistyki, księgowości, sprzedaży, eksportu.

Jak wygląda rekrutacja?

  • Rozmowa telefoniczna z Rekruterem, która potrwa do 40 minut.
  • Maksymalnie 2 spotkania z właścicielami firmy.
  • Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiem na Twoje pytania.

    Angelika Półkośnik - Starsza specjalista ds. rekrutacjiangelika.polkosnik@hrpartner.net.pl737 178 279KRAZ: 18692

    Odpowiedz na Ogłoszenie:

    Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

    • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
    • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
    • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
    • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń