- Ogłoszenia o Pracę
- Pracownik Help Desk (praca tymczasowa)
Pracownik Help Desk (praca tymczasowa)
LIBRUS
#inspirujeMY
Działaj z nami i wspieraj w codziennej pracy nauczycieli i dyrektorów szkół!
Zakończenie roku szkolnego to nie tylko dla naszych klientów czas wzmożonej pracy, ale i dla nas. Dlatego szukamy osób, które dołączą do nas w roli:
Pracownika Help Desk (praca tymczasowa)
Miejsce pracy: Katowice
Forma pracy: stacjonarna w biurze
Charakter stanowiska i Twoje zadania:
Praca na pierwszej linii pomocy telefonicznej dla naszych klientów.
- Początkowo wyszkolimy Cię z naszych systemów - poznasz je od środka.
- Następnie będziesz telefonicznie wspierać nauczycieli, dyrektorów i rodziców w obsłudze naszych systemów.
Dlaczego warto?Twoja praca realnie przekłada się na wsparcie edukacji - dzięki Tobie nauczyciele sprawnie poradzą sobie z problemem i będą mogli skupić się na nauczaniu!
Aplikuj do nas jeśli:
- łatwo nawiązujesz kontakty i jesteś komunikatywny/a
- masz dobrą dykcję i jesteś kulturalny/a
- łatwo zapamiętujesz informacje (szczególnie te dotyczące rozwiązań informatycznych :)
- interesujesz się branżą IT
Jak pracujemy?
- od poniedziałku do piątku
- od 6 do 9 godzin dziennie - według Twojej dostępności
- między 7:30 a 16:30
- stacjonarnie w biurze w Katowicach
- termin zatrudnienia 2 - 30 czerwca 2025
- umowa zlecenie (30,50 zł brutto/h)
Jak wygląda proces rekrutacji?
Wyślij nam swoje CV: https://librus.elevato.net/pl/pracownik-help-desk-praca-tymczasowa,ja,159?source=1033
Zadzwonimy do Ciebie z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną.
Do tygodnia wrócimy do Ciebie z informację zwrotną.
Dołącz do naszego #inspirującego zespołu!
Odwiedź naszą stronę kariery i dowiedz się o nas więcej - www.librus.pl/kariera
Informujemy, że administratorem danych jest Librus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Katowicach, ul. Korfantego 193 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.
Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa
- Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
- Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
- Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
- Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń