Fundacja

Specjalista ds obsługi klienta

Data publikacji: 16-01-2025
Miejsce Pracy: Łódź Widzew
Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Twoje obowiązki:

  •          telefoniczna obsługa Klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym w zakresie sprzedaży i serwisu
  •         telefoniczna obsługa zgłoszeń serwisowych i sprzedażowych wg standardów Importera
  •         praca nad zgłoszeniami z systemu CRM oraz ze skrzynki mailowej
  •          budowanie długofalowych relacji z Klientami
  •          szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe

 

Wymagania:

  •          wykształcenie minimum średnie
  •          komunikatywny poziom znajomości języka angielskiego
  •          znajomość i obsługa pakietu MS Office
  •          skrupulatność, systematyczność w pracy
  •          wysoka kultura osobista oraz rozwinięte zdolności komunikacyjne

 

Oferujemy:

  •         zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  •         okres wdrożenia w asyście specjalistów
  •          szeroką i dopasowaną ofertę szkoleń
  •          realną szansę awansu
  •          dostęp do najnowszych technologii branży motoryzacyjnej
  •          atrakcyjne wynagrodzenie
  •         zniżki pracownicze m.in. na usługi serwisowe
  •         dofinansowanie do zajęć sportowych oraz opieki medycznej
  •         możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym 
  • Oferta skierowana jest do osób z niepełnosprawnościami

Odpowiedz na Ogłoszenie:

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń