Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim

Data publikacji: 08-01-2025
Miejsce Pracy: Kraków
Wynagrodzenie: 7500-8300
Stanowisko: Account Manager

Kraków - praca stacjonarna (przez okres wdrożenia potem praca w trybie hybrydowym 2x w tygodniu z biura)

umowa o pracę

pełny etat

dni pracy: pon i 1 sobota w miesiącu

możliwa praca w święta

rekrutacja zdalna

W tej roli będziesz blisko współpracować z klientami, dbając o poprawność danych w systemie. Twój główny cel to zapewnienie, że wszelkie kontrole i formalności są przeprowadzane sprawnie, zgodnie z przepisami i w terminie. Kluczowa jest efektywna, uprzejma i profesjonalna komunikacja oraz aktywne rozwiązywanie problemów.

Podczas typowego dnia w pracy:

  • Będziesz przygotowywać dokumenty oraz weryfikować dane w systemie.
  • Sprawdzisz, czy wszystkie dokumenty są poprawnie wypełnione.
  • Skontaktujesz się z klientami drogą telefoniczną lub mailową, aby uzyskać brakujące lub niejasne informacje niezbędne do odpraw celnych.
  • Upewnisz się, że wszystkie informacje o przesyłce są dokładnie wprowadzone do odpowiednich systemów.

Nasze wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom min C1)
  • doskonała znajomość języka angielskiego (poziom min B2)
  • Dobre umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów.
  • Skupienie na potrzebach klienta i doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Dbałość o szczegóły.

Co oferujemy

  • Obszerny pakiet świadczeń (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, vouchery na posiłki).
  • Szeroka oferta szkoleń i możliwości nauki w trakcie pracy.

Odpowiedz na Ogłoszenie:

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń