Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Obecnie dla naszego klienta, firmy produkcyjnej z branży opakowań poszukujemy: Customer Service Specialist / Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Data publikacji: 06-08-2024
Miejsce Pracy: Warszawa
Stanowisko: Opiekun Klienta
Rodzaj Pracy: Praca stała
Rodzaj Umowy: Umowa o pracę
Wymiar Pracy: Pełny etat
Znajomość Języka: Angielski

Obecnie dla naszego klienta, firmy produkcyjnej z branży opakowań poszukujemy:

Customer Service Specialist / Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Miejsce pracy: Warszawa

Customer Service Specialist / Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Opis stanowiska:

- Budowanie i utrzymywanie jak najlepszych relacji z klientami,

- Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,

- Ścisła współpraca z Sales Managerami oraz innymi działami m.in działem planowania, logistyki, produkcji , księgowości w celu realizacji strategii i osiągania założonych celów

- Aktualizacja i weryfikacja zamówień,

- Kontrola przebiegu przygotowania materiału wejściowego oraz produkcji i wysyłki,

- Koordynacja procesu reklamacji (przyjęcie reklamacji, zlecenie do zaopiniowania do działu jakości, decyzja o przyjęciu reklamacji, zlecenie wystawienia faktury korygującej do księgowości

Wymagania:

- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)

- mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta

- umiejętność współpracy z klientami i innymi departamentami w firmie

- wysoka komunikatywność

- bardzo dobra organizacja pracy

- znajomość SAP – mile widziana

Oferujemy:

- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

- możliwość rozwoju w strukturach firmy,

- przyjazną atmosferę w pracy,

- pakiet benefitów (m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, program sportowy).