Firma Step IT Academy we Wrocławiu poszukuje Specjalisty ds. Sprzedaży i obsługi klienta. Twoja praca będzie kluczowa dla utrzymania pozytywnego wizerunku firmy oraz budowania lojalności klientów.

Specjalista ds. Sprzedaży i obsługi klienta

Data publikacji: 08-01-2025
Miejsce Pracy: Wrocław
Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma Step IT Academy we Wrocławiu poszukuje Specjalisty ds. sprzedaży i obsługi klienta. 

Twoja praca będzie kluczowa dla utrzymania pozytywnego wizerunku firmy oraz budowania lojalności klientów. Jeśli cenisz kontakt z ludźmi, jesteś otwarty na nowe wyzwania i chcesz być częścią dynamicznego środowiska, ta oferta jest dla Ciebie!

O nas:

STEP IT Academy - od 1999 roku jest liderem w zakresie edukacji informatycznej. Jesteśmy największą międzynarodową firmą z setkami tysięcy absolwentów na całym świecie. Specjalizujemy się w edukacji informatycznej dorosłych i dzieci.

Zajęcia skupione są na praktyce. Program dostosowujemy do potrzeb związanych z branżą IT i stale go aktualizujemy, dlatego jesteśmy przekonani, że dostarczamy najbardziej odpowiednią i pożądaną wiedzę, która pozwoli naszym absolwentom stać się częścią najlepszych światowych firm informatycznych.

Twoje obowiązki:

  • obsługa klienta telefoniczna oraz stacjonarna;
  • pozyskiwanie klientów - praca z “ciepłymi leadami”;
  • prezentacja naszej oferty edukacyjnej;
  • obsługa i wsparcie klienta: Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, odpowiadanie na pytania i udzielanie wsparcia;
  • praca w systemie CRM;
  • komunikacja z potencjalnymi Klientami poprzez naszą stronę internetową i komunikatory;
  • aktywna współpraca ze szkołami i realizowanie działań promocyjnych;
  • dbanie o wyniki sprzedażowe.

Nasze wymagania:

  • umiejętność komunikacji i nawiązywania relacji z klientami;
  • dostępność w dni robocze w godzinach 10-15 oraz w weekendy;
  • motywacja do pracy z różnymi grupami wiekowymi;
  • samodzielność, odpowiedzialność i dokładność oraz cierpliwość
  • kreatywność i pozytywne podejście do rozwiązywania codziennych wyzwań;
  • doświadczenie w obszarze obsługi klienta;

Mile widziane:

  • zainteresowanie dziedziną informatyki i nowych technologii;
  • doświadczenie w obszarze obsługi klienta.

To oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie;
  • wynagrodzenie adekwatne do efektów pracy 30-35 zł/h;
  • pracę w komfortowym biurze, znajdującym się w centrum miasta: plac Świętego Macieja 21/2a;
  • kawę i herbatę;
  • brak dresscode'u;
  • zniżki na firmowe kursy;
  • elastyczny czas pracy w zakresie godzin 10:00 - 18:00.

Odpowiedz na Ogłoszenie:

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń