Fundacja

Specjalista ds telefonicznej obsługi klienta

Data publikacji: 06-12-2024
Miejsce Pracy: Warszawa,Łódź
Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

SPECJALISTKA DS. OBSŁUGI KLIENTA W BCC dla osób z niepełnosprawnościami

Lokalizacja: Łódź, Warszawa (Białołęka)

Twój zakres obowiązków:

  •  telefoniczna obsługa Klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym w zakresie sprzedaży i serwisu,
  •  telefoniczna obsługa zgłoszeń serwisowych i sprzedażowych wg standardów Importera,
  •  praca nad zgłoszeniami z systemu CRM oraz ze skrzynki mailowej,
  •  budowanie długofalowych relacji z Klientami,
  •  szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe,

Nasze wymagania:

  •  wykształcenie minimum średnie,
  •  komunikatywny poziom znajomości języka angielskiego,
  •  znajomość i obsługa pakietu MS Office,
  •  skrupulatność, systematyczność w pracy,
  •  wysoka kultura osobista oraz rozwinięte zdolności komunikacyjne,

Oferujemy:

  •  pracę w nowoczesnej firmie stwarzającej możliwości rozwoju zawodowego,
  •  zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,
  •  atmosferę otwartości, wzajemnego szacunku,
  •  okres wdrożenia w asyście specjalistów i szkolenia
  •  realną szansę awansu,
  •  narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań,
  •  dofinansowanie do zajęć sportowych oraz opieki medycznej i zniżki pracownicze
  •  ubezpieczenie grupowe

Odpowiedz na Ogłoszenie:

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń