Telbridge sp. z o.o. sp.k.
Rozmowa z drugą osobą nie stwarza Ci żadnego problemu? Lubisz pomagać i potrafisz załagodzić sytuacje kryzysowe? Chcesz wykorzystać te umiejętności w swojej pracy? Zgłoś się do nas i zostań specjalistą ds. obsługi Klienta – praca opiera się na telefonicznej obsłudze Klientów naszego partnera z branży telekomunikacyjnej.

Telefoniczny doradca klienta infolinii obsługowej

Data publikacji: 28-11-2024
Miejsce Pracy: Toruń
Stanowisko: Konsultant Telefoniczny

Twój zakres obowiazków:

  • obsługa połączeń przychodzących od klientów operatora sieci komórkowej w tematyce dotyczącej m.in. płatnosci i faktur, aktywacji i dezaktywacji usług, pomocy technicznej
  • zapewnienie pomocy i wsparcia oraz rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów
  • wprowadzanie danych do systemu
  • dbanie o dobre relacje z klientami

Oczekujemy:

  • pełnoletności
  • otwartości w kontakcie 
  • znajomości obsługi komputera na poziomie min. dobrym
  • dyspozycyjności do pracy w wymiarze min. 30 godzin tygodniowo
  • umiejętności aktywnego słuchania i postawy proklienckiej

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie z pełnym ubezpieczeniem ZUS ( dla osób uczących sie do 26 r.ż.- umowa studencka)
  • wynagrodzenie oparte na stawce godzinowej 28,10 zł brutto oraz miesiecznej premii adekwatnej do zrealizowanych celów
  • szkolenie wprowadzajace 
  • multisport plus
  • 500zł w programie polecajacym
  • wewnętrzną aplikację z nagrodami rzeczowymi
  • konkursy i gifty okolicznosciowe
  • możliwość awansu na stanowiska leaderskie
  • możliwość pracy zdalnej po usamodzielnieniu się

Odpowiedz na Ogłoszenie:

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń